Dobří andělé vědí, komu pomáhají.

Poukazuje na to společná kampaň TV Nova a nadace Dobrý anděl

Jedním ze základních pilířů nadace Dobrý anděl je transparentnost pomoci. Dárci, Dobří andělé, tak díky svým Andělským účtům vidí, které konkrétní rodině jejich příspěvek pomohl. Na tento fakt poukazuje letošní devátá společná kampaň nadace s TV Nova. Diváci se setkají nejen s reálnými příjemci pomoci, ale také skutečnými dárci. Dvěma z nich jsou samotné tváře kampaně, moderátoři Lucie Borhyová a Rey Koranteng.

„Letos v listopadu to bude 10 let, co jsme s mým kamarádem Honzou Černým založili nadaci Dobrý anděl, která pomáhá rodinám s dětmi, kde se dítě nebo rodič potýká s vážným onemocněním. Za tu dobu se Dobrými anděly stalo přes 120 tisíc lidí, kteří pomohli už více než 9 tisícům rodinám. Touto kampaní jsme jim za jejich pomoc chtěli především velmi poděkovat,“ uvádí Petr Sýkora, spoluzakladatel nadace.

Nadace Dobrý anděl je postavena na třech základních pilířích – dárci vědí, komu pomáhají, jejich pomoc je pravidelná a příspěvky jsou odesílány do posledního haléře potřebným rodinám. A právě první z těchto pilířů se letos rozhodla přiblížit i divákům. „Proto se diváci tentokrát mohou setkat nejen s příjemci naší pomoci, ale i skutečnými dárci. Ve spotu uvidí dárkyni a maminku půlroční Rozárky, paní Terezu, obchodního ředitele pana Aleše, nebo seniorku paní Alenu. Spoty jako obvykle provází Lucie Borhyová a Rey Koranteng, kteří se objeví nejen v rolích tváří kampaně, ale také jako jedni z dárců, kterými jsou již 8 let,“ upřesňuje Zuzana Vítková, marketingová a PR manažerka nadace a dodává: „Při natáčení to sršelo emocemi, úsměvy a slzami dojetí. Dárci totiž netušili, že se na place setkají s jednou z rodin, které pomohli.“

Foto: Rey Koranteng s rodinou 13letého Dominika, který se potýká s tetraplegií. Foto – Kate Guić

Charitativní spotová kampaň, která potrvá od poloviny října do konce roku, bude doplněna o dokument ze zákulisí natáčení, představení nadace ve Snídani s Novou a osmi reportážemi v nedělních Hlavních zprávách s příběhy rodin, kterým Dobří andělé pomáhají. „Za předešlých 8 let, co jsme s nadací Dobrý anděl na kampaních spolupracovali, se stalo více jak 75 000 našich diváků Dobrými anděly. Jsme na ně neskutečně hrdí! Díky nim vidíme, že prostor, který kampaním věnujeme, má obrovský přínos. I proto jsme se na tu letošní, devátou opravdu velmi těšili, dodává Hana de Goeij, Head of CSR TV Nova.

Produkce se ujala společnost STINK FILMS pod taktovkou Dominiky Tapajčíkové. Režiséry spotů jsou Jakub Dohnálek a Jan Kolář, tvůrcem dokumentu Adam Kovář. O fotodokumentaci během natáčení se postarala Kate Guić, Jakub Dohnálek o klíčové vizuály. Ti a všichni další, kteří pomohli s produkcí a postprodukcí, tak činili bez nároku na honorář.

Odkaz na spoty:

Odkaz na dokument:

Kontakt:

Zuzana Vítková, marketingová a PR manažerka nadace Dobrý anděl

Email: zuzana@dobryandel.cz, tel.: 608 918 608

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *